Tuesday, January 21, 2014

მე(ც) მაქვს ოცნება !


მე მაქვს ოცნება,რომ ყველა 
ადამიანი თანასწორი იყოს - 
მარტინ ლუთერ კინგი.


მე მაქვს ოცნება,რომ ჩემი ქვეყანა ვიხილო ერთიანი!

მე მაქვს ოცნება,რომ ჩემ ქვეყანაში კანონის უზენაესობა დამკვიდრდება !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჩემი ქვეყანა გახდება თითოეულ ადმიანზე ორიენტირებული სახელმწიფო ! 

მე მაქვს ოცნება,რომ ხელისუფლებები მოსახლეობას ემსახურებოდნენ !

მე მაქვს ოცნება,რომ შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირები ბოლომდე იქნებიან ინტეგრირებულნი ქართულ საზოგადოებაში !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჩემ ქვეყანაში ფუნდამენტალიზმი ვეღარასდროს შეარყევს სეკულარული სახელმწიფოს საფუძვლებს !

მე მაქვს ოცნება,რომ საპატრიარქო გახდება უფრო ჰუმანური !

მე მაქვს ოცნება,რომ რელიგიური და ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლები არასდროს იქნებიან მეორეხარისხოვანი მოქალაქეები !

მე მაქვს ოცნება,რომ გენდერული თანასწორობით ვიამაყოთ !

მე მაქვს ოცნება,რომ აღარ ვიყოთ ქსენოფობები !

მე მაქვს ოცნება,რომ 17 მაისის "ბართლომეს შუადღეები" არასდროს განმეორდეს !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჩვენი ტოლერანტულობის შესახებ არსებული მითი
რეალური გახდეს  !

მე მაქვს ოცნება,რომ ყველა განსხვავებული იდეოლოგიის,ეთნოსის,რელიგიის თუ სექსუალური უმცირესობის წარმომადგენელმა,შეძლოს ერთმანეთთან მშვიდობიანი თანაარსებობა !

მე მაქვს ოცნება,რომ განათლება იყოს ქვეყნის მთავარი პრიორიტეტი !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჯანდაცვა ხელმისაწვდომი იყოს თითოეული მოქალაქისთვის !

მე მაქვს ოცნება,რომ ადამიანები არ იყინებოდნენ ქუჩებში !

მე მაქვს ოცნება,რომ ბავშვები არ იყუპებოდენ შიმშილით !

მე მაქვს ოცნება,რომ სახელმწიფომ უზრუნველყოს თითოეული პენსიონრის ღირსეული სიბერე !

მე მაქვს ოცნება,რომ თითოეულმა მოქალაქემ,საკუთარ ქვეყანაში შეძლოს თვითრეალიზება !

მე მაქვს ოცნება,რომ ქართული ოჯახები,საქართველოდან სამუშაოდ გადახვეწილი ქალბატონების ამარა არ იყვნენ დარჩენილნი !

მე მაქვს ოცნება,რომ სოციალურად დაუცველი ფენა არ გვყავდეს !

მე მაქვს ოცნება,რომ არასდროს გაგვიჩნდება სურვილი მტრის "სალდათებს" ბათინკები ავულოკოთ !

მე მაქვს ოცნება,რომ საბჭოთა მენტალობისგან საბოლოოდ განვთავისუფლდეთ !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჩემი ერი ინდივიდების საზოგადოებად ჩამოყალიბდეს !

მე მაქვს ოცნება,რომ საქართველო გახდეს ევროპის განუყოფელი ნაწილი და ვერავინ დაგვაბრუნოს ბნელ წარსულში !

მე მაქვს ოცნება,რომ ქართული პოლიტიკა არ იყოს გახრწნილი ინდივიდების საასპარეზო არენა !

მე მაქვს ოცნება,რომ კულტურა არ დაექვემდებაროს პოლიტიკურ კონიუნკტურას !

მე მაქვს ოცნება,რომ პოლიტიკა განვდევნოთ საკუთარი სამზარეულოებიდან !

მე მაქვს ოცნება,რომ გავცდეთ საკუთარ შოვინიცტურ აზროვნებას !

მე მაქვს ოცნება,რომ ადამიანები ბედნიერები იყვნენ !

მე მაქვს ოცნება,რომ უფრო მეტად შევიყვაროთ ერთმანეთი !

მე მაქვს ოცნება,რომ ჰუმანურ საზოგადოებაში ვიცხოვრო !

P.S.მე(ც) მაქვს ოცნება,რომ ყველა ადამიანი თანასწორი იყოს ! ზნეობრივ,კულტურულ თუ პოლიტიკურ მრავალფეროვნებაში გამოვლენილი პლურალიზმი საზოგადოების სიჯანსაღისთვის აუცილებელია.კარდინალურად განსხვავებულ აზრებშიც მოიძებნება თანხვედრი წერტილები და ე.წ "მოუგვარებელ კონფლიქტებს" არ სცნობს !







No comments:

Post a Comment